söndag 10 april 2016

Lusten att blogga

Det var alldeles för länge sedan jag bloggade. Jag har varken haft lust eller ork, tiden räcker verkligen inte till och det är inte kul när det känns som ett tvång att knåpa ihop ett blogginlägg. Så fort jag sätter mig vid datorn kommer alltid någon och vill han ens uppmärksamhet, och på kvällarna vill jag gå och lägga mig fortast möjligt typ. Jag känner mig inte särskilt inspirerad och vet liksom inte vad jag ska skriva om. Så jag tänker att det kommer några inlägg när jag har tagit bilder som jag tycker om helt enkelt. Det kanske inte blir så mycket text, eller så blir det det, vi får se helt enkelt. 

Mina fina hjärtan.

Jag tycker det är kul att blicka tillbaka, jag har ju ändå bloggat sedan 2008, så det finns mycket att se tillbaka på och minnas och det är så himla kul. Sedan tänker jag att det kan vara både kul och intressant för min familj hemma i Stenungsund, att kunna se vad vi pysslar med här i Malmö, så, när andan faller på och jag har något kul att skriva om eller om jag tagit några fina bilder - då kommer det garanterat att bli några blogginlägg. 

6 kommentarer:

  1. Så söta o fina killar!! :)

    Hur går det på ditt nya jobb?

    Jag trivs bra med mitt "nya" började i höstas på IVA som usk. O IVA, känns helt rätt o jag trivs bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack :)

      Jag ÄLSKAR mitt nya jobb, det passar mig perfekt! Jag förstår att du trivs på IVA, det verkar såå spännande! Min kompis Sara läser till IVA sjuksköterska och hon är färdig nu till sommaren :)

      Radera
  2. . Vet hur det är när blogglusten är borta! Och har man då inte skrivit på ett tag är det svårt att komma tillbaka. Men kul att du är på rätt väg iaf 😄 Gillar att läsa din blogg också 😘

    SvaraRadera
  3. Men se där, lite inlägg... Förstår så väl att lusten att blogga inte alltid finns där och inte orken heller. Kul att läsa när det dyker upp inlägg ändå såklart!
    Jösses, vad lika varandra Nils och Olle är i förra inlägget förresten.
    Kram till dig och dina killar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jaaa :)
      Tycker du att de är lika? :) Kul :) :)

      Kramar

      Radera