torsdag 6 juni 2013

Bal & student

Idag är det tio år sedan jag tog studenten. På gymnasiet läste jag hotell och restaurang och hade tre jätteroliga år med mina klasskamrater.

Robert, Markus, Carro, jag och Kajsa innan studentbalen på Socitetshuset på Marstrand.

 

Champagnefrukost på studentdagen hemma hos Jonathan.  

Efter studenten hade vi kalas hemma i trädgården på Södra vägen.

 
Den sommaren jobbade jag som habiliteringsassistent på en gruppbostad. På hösten läste jag två kurser på Komvux för att därefter kunna läsa till sjuksköterska. Sen läste jag bara två kurser på sjuksköterskeprogrammet innan jag hoppade av. Fortsatte isället att jobba, för att därefter läsa till undersköterska, jobba ett år som undersköterska och sedan åter igen läsa till sjuksköterska (utan att hoppa av). Lång väg för att bli sjuksköterska, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar