torsdag 13 januari 2011

Trött

Imorgon ska jag redovisa PM:et och opponera en annan grupps PM.
Så jag ställde klockan på 08:00 igår kväll för att vänja mig vid att gå upp lite tidigare än 10:00, 11:00.
Det gick sådär... Jag snoozade till 09:15, och nu är jag helt död...
Fattar inte vad som hänt.
Jag vaknar alltid vid 08 och går upp då. Snoozar aldrig!
Men nu har jag på något mirakulöst sätt lyckats senarelägga mina mornar.

Nytt försök imorgon! Eller ja, imorgon måste jag gå upp för att inte komma försent till skolan.

2 kommentarer:

  1. Haha jag känner igen det där! Jag vande mig vid att sova för mycket och var as trött nu precis i slutet på ledigheten när jag sovit 11 timmar och fick ställa klockan på halv 11 ;) !!!!! Men jag måste säga att det var betydligt lättare att gå upp halv 6 konstigt nog!! Och mycket piggare på dan med! Så det går nog bra för dig med :)

    SvaraRadera
  2. Jag kom upp idag :) Känner mig inte särskilt trött heller! Du hade rätt :)

    SvaraRadera