söndag 2 januari 2011

Min återkommande otur

Nån fattig äcklig jävel har snott min dator!!!
Jag är så jävla förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!!
På datorn ligger alla intervjuer Emelie och jag gjort under hösten... Nu får vi börja om med hela C-uppsatsen....
Känns så jävla obehagligt att den som har min dator kan kolla alla mina bilder osv...
Dessutom låg våra lägenhetsnyklar i dataväskan som datorn låg i när den blev stulen. Det betyder att vi måste fixa någon som kan låsa upp åt oss när vi kommer tillbaka till Örebro. Dessutom måste man såklart byta lås när man tappar bort en nyckel hos det bostadsbolag vi har. Kostar väl förmodligen fläsk..
Och vad kostar det inte att köpa en ny dator?!

Åhh, jag ooooooorkar inte!!!!!

1 kommentar:

  1. Nä fy vad jag tycker synd om dig! Att ALLT är borta!!! Att inte folk kan skilja på mitt och ditt! =(
    Men hur stals den då? någon som suttit bredvid på bussen då??

    SvaraRadera