tisdag 25 januari 2011

God morgon

Har sovit hos Emelie inatt. Vi satt med uppsatsen hela dagen och kvällen igår. Det går sådär för oss, känns som vi fastnat med bakgrunden. Bakgrunden som annars är så lätt att skriva...




När vi gick och la oss igår sa vi att vi skulle gå upp tidigt idag för att komma igång. Vi ställde klockan på 06:45. När klockan ringde imorse trodde jag att klockan var 06:45, men jag hade ställt den fel, på 06:00...
Då säger Emelie "Jag tror inte att jag kommer kunna somna om nu" och jag svarar "Nej, inte jag heller!"
Fem minuter senare ligger vi och snarkar som två små grisar.... Vid åtta panikvaknar båda två och inser att klockan är mer än 06:45.. Så bra gick det med att gå upp i tid, hur kuuunde jag veta det?

Idag ska vi sitta med uppsatsen fram till 15:00, sedan ska vi till Askersund för att göra en sista intervju till uppsatsen.

2 kommentarer:

  1. Det där med uppsats är jag inte avundsjuk på! ;)
    Men tur att du gör den med någon du verkar komma bra överens med! Duktig är du som tusan!!! :)

    SvaraRadera
  2. Nej, det var inte direkt uppsatsen som gjorde att jag valde att bli syrra.. ;)
    Tack, det värmer verkligen att höra! :)

    SvaraRadera