tisdag 8 september 2009

D&G




Jag tycker det är ganska svårt att hitta en parfym som verkligen passar en. Det är många som luktar gott, och man kan tänka sig att bära. Men att hitta Den, parfymen med stort P, det är inte det lättaste!
Häromdagen hittade jag den av en slump. Jag var på KICKS och köpte en ny mascara, kassörskan frågade om jag ville lukta på en ny doft. Den första jag fick lukta på föll mig inte alls i smaken. Men den andra däremot.. OH MY GOD! Det var verkligen en Jessica-doft!

Tydligen säljs dessa D&G parfymer enbart på Kicks. Det är sex nya dofter som påstås ska passa ens personlighet.
Jag har nr 3, och om den kan man läsa:

Personality: The star
Flamboyand and energetic, for L'lmperatrice life is a movie and she is its heroine.
All heads turn when she enters a room. Vibrant, magnetic she exudes charisma and force of character.

3 kommentarer:

  1. jag tyckte inte den luktade något spec, luktade på alla men fick för mig att alla luktade som alla andra parfymer =/ kanske dock har fel ;D

    SvaraRadera
  2. Ska passa på att lukta på den nästa gång jag går förbi parfymdisken :)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker verkligen den luktar helt underbart, men smaken är som baken.
    Passa på att lukta på den :)

    SvaraRadera