fredag 10 juli 2009

Torp

Den bästa dagen att jobba på är fredag dag (sålänge man är ledig hela helgen). Då vet man att när man går hem för dagen är man ledig hela helgen. Det är en speciell känsla på fredagar.
Det har ösregnat hela dagen, så det har varit skönt att vara inne.
Jag hittade en jättestor spindel på jobbet idag, jag höll på att skita ner mer typ..
Efter jobbet ringde Lisa och frågade ifall jag ville följa med henne till Torp Köpcentrum.
Lisa köpte nya fina Gucci glasögon.
Ikväll blir det nog lugnt. Är så trött efter denna veckan, så jag ska bara ta igen mig.

2 kommentarer:

  1. Snygga scrubs! Jag kanske inte är så förtroendeingivande i mina jobbkläder... Lade om ett ben idag iaf. xD http://img509.imageshack.us/img509/674/jobbklder.jpg

    SvaraRadera
  2. Du är så gaaalet söt! Tänk att få ha dig som flickvän!

    SvaraRadera