tisdag 21 juli 2009

Tacos & kladdkaka

Jag följde med Martina hem till henne och Kristoffer när hon slutat jobba.
Vi gjorde tacos och bakade kladdkaka med grädde.
Flisan följde med och domderade över Kristoffers hund Zeke. Han var jätterädd för lilla Flisan!
Tänk att tacos kan vara så gott, jag skulle kunna äta det varje dag. Typ.
Zeke är en hund som älskar att kela. Helst ska han trycka sig mot alla så man verkligen uppmärksammar honom.
När jag kom hem för en stund sen trodde jag att jag tappat bort min mobil. Igen. Så jag åkte tillbaka till Martina och Kristoffer. Där låg den inte.
När jag kom hem igen, var porten till trappuppgången låst, och jag hade ingen nyckel med mig... Jag fick hjälp av ett par grannar som bor i trappuppgången bredvid som gick igenom källaren och öppnade dörren för mig.
Sen hittade jag mobilen. Jag hade lagt den i sägen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar