fredag 24 juli 2009

Grillning

Ikväll blev det grill hos Martina och Kristoffer i Jörlanda. Det var jag och alla par. Som vanligt ;) men jag klagar inte. Det var jättetrevligt och god mat. Jag var väldigt trött bara, vilket jag varit i 3 dagar nu. Somnade när jag kom hem efter jobbet idag, och orkade knappt gå upp ur sängen när jag skulle åka till Jörlanda.

De manliga männen samlades runt grillen som bestialiska grottmänniskor.
Kvinnorna var förpassade till köket.
Jag och Mitzi noppade jordgubbar.
En i bunken och två i munnen?
Lollo var social och satt framför datorn.
Likt hyenor cirkulerade de manliga männen runt födan på grillen. Är det inte konstigt att killarna alltid hamnar vid grillen och tjejerna inne i köket? Det är enda gången då killarna VILL "laga" mat.
Tinna & Leia
Mitzi
Thomas äter kaka.
Ante med sked i munnen.
Nu blir det sängen.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar