tisdag 14 juli 2009

Funderingar

17:e augusti ska jag skriva omtenta i psykologi.
11:e augusti åker Kristoffer & Martina upp till Örebro för att hämta Kristoffers dotter. Då kan jag åka med upp, och sitta och plugga en vecka för att sedan skriva tentan den 17:e och åka hem. ELLER stanna kvar till skolan börjar den 3:e september.
ELLER så kör jag själv upp den 17:e till tentan och åker hem samma dag, och åker upp den 1:a september när Kristoffer kör upp son dotter till Örebro.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Är det fint väder här hemma på västkusten vill jag självklart vara kvar här så länge det går.
Emelie åker upp 16:e augusti och stannar till terminen börjar, så jag behöver ju aldrig vara själv om jag väljer att åka upp den 11:e och stanna...

Åhh, jag vet verkligen inte hur jag ska göra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar