söndag 12 maj 2013

Långledigt

Så skönt att det varit Kristi himmelfärd så att Micke har varit långledig! Vi har haft fullt upp varje dag och fått en massa saker gjorda, varit på IKEA, handlat kläder till alla till Nils dop plus en hel sommargarderob till Nils. Vädret har dessutom varit på topp och vi har ätit ute nästan varje dag, suttit i parken och ätit alldeles för mycket glass.

Mina fina killar på Nyhavn.
 
Jag har fått sovmorgon två dagar i rad då Micke har tagit Nils på mornarna. Dessutom var jag iväg på stan själv en stund på lördagen (och jag köpte kläder till mig själv till dopet) då Erik var här och hälsade på Micke. De hade lagt Nils i vagnen och gått en promenad och handlat mat så när jag kom hem stod maten på bordet och Nils låg och sov. LYXIGT!!!
 
Känns riktigt trist att vardagen börjar imorgon igen.. De här dagarna har get mig mersmak av att ha Micke hemma mer! Inte bara av den anledningen att han kan "avlasta" mig lite, utan såklart även för att jag saknar att umgås med min fina fina Micke!

2 kommentarer:

  1. Visst e det skönt när man e hemma båda två. Sambon kommer gå ner i arbetstid under sommaren och därmed vara ledig en vardag i veckan utöver sina 4 sem veckor, lyx :)

    SvaraRadera
  2. Underbart med ledig tid hela familjen. Trodde aldrig att man skulle uppskatta det SÅ mycket som man faktiskt gör.. Jättesöt bild på Nils & Micke! Kramar!

    SvaraRadera