söndag 19 maj 2013

ESC

Ännu en riktig toppenhelg har sprungit förbi! Vi inledde helgen i fredagskväll med att äta ute, vilket blev supergod thaimat. På lördagsförmiddagen fick jag lite egentid hos frisören. Sedan åkte vi hem till Mickes mamma och hade det skönt ute på hennes altan och blev bortskämda med ryggbiff och klyftpotatis. På kvällen passade Marianne Nils så Micke och jag gick till Folkets park där de visade Eurovison på storbildstv - hur lyxigt som helst med lite tid för varandra bara vi två.

Thaimat i kvällssolen.

Lördagsmorgon - en liten nakenfis försöker få liv i sin trötta pappa.

Egentid i frisörstolen.
 
Lek utomhus hos farmor.

ESC på storbildskärm i Folkets park.

Idag har det regnat nästan hela dagen, men det har inte gjort så mycket. Vi har planerat lite inför dopet och jag var iväg och köpte silikonspray och fett till vagnen så jag tänkte fixa med den nu i veckan som kommer. Det här med barnvagnar är ju ett kapitel för sig, ett roligt sådant och det har verkligen blivit ett stort intresse hos mig!

Superglad pyjamas kille (två minuter efter bilden är tagen började dock kvällens gnällkalas som alltid startar klockan 18).

2 kommentarer:

  1. å, älskar sista bilden! vilken glad kille! Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad rolig att ni såg ESC i folkets park! Jag somnade så fort omröstningen började :)

    SvaraRadera