lördag 23 juni 2012

Midsommar

Vi firade midsommar med Veronika och Christians hos Christians lillebror Rasmus han hans tjej Bea i Ödsmål. Som vanligt lika kul att träffa alla :) Jag blev tyvärr superallergisk mot midsommarkransen, och nös mig igenom hela kvällen.. Vi lekte massa lekar och umgicks, vi blev bjudna på riktigt god mat. Framåt kvällen började det tokregna, äkta midsommar väder.. Då gick vi inomhus och hade trevligt istället. Älskar midsommar, alltid så mysigt!


Du och jag ♥


Finaste vännen!

Veronika hade köpt gula fina gummistövlar-skor i London. Mycket passade den reginga dagen till ära. 
Dricka på kylning.

Micke, Veronika, Rasmus och Christian.

Finaste paret ♥

På kvällen började det tokregna - ÄKTA midsommarväder.

Vi gick inomhus och hade myckte trevligt ändå. Lekte massa lekar och hade skoj.

Jag frös så jag trodde jag skulle gå sönder, fick låna tjocksockar, mysbyxor och tofflor.

Vid 24 lagade vi mat, har nog aldrig ätit mat så sent. Men guud vad gott det var!


Hela gänget.

2 kommentarer: