onsdag 13 juni 2012

Avbrott

Har haft ett avbrott från bloggen ett tag. Har haft virus på datorn och när jag omformaterade datorn blev den helkonstig, så det var inte fören idag som vi fick ordning på datorn. Hade aldrig klarat det utan Jon och Micke! Känns skönt att datorn äntligen fungerar som den ska igen :)

Har fyra arbetspass kvar till semestern - ååh såå skönt!! Kommer åka hem till Stenungsund på en gång, Micke kommer någon dag efter och så ska vi fira midsommar hos Rasmus och Beatrice. Veckan efter det åker vi på kryssningen!! Jag har mycket spännande att se fram emot!

Kram!

3 kommentarer:

  1. Har änna undrat vart du tagit vägen ;)
    Åh vad härligt med semester!! Har också en vecka om några dar. Kommer ni vara här nere hela semestern förutom kryssningsveckan?
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, första gången i mitt liv jag har semester :) Jag tror att vi kommer upp en gång till, efter kryssningen, jag hoppas det iallafall :)

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en riktigt trevlig o skön semester!

    SvaraRadera