tisdag 24 april 2012

Trasig mobil

Min nya mobil fungerar inte som den ska.... Vem blir förvånad, inte jag iallafall........ Har lämnat in den på lagning idag, och de kunde inte svara på hur många veckor det skulle ta innan jag skulle få tillbaka den. Men hon varnade för att det skulle ta lång tid. Jag har inte ens haft telefonen i två veckor....

Nu har jag fått en gammal lånetelefon som till och med är äldre än den jag hade innan den nya, känns ju jättekul när jag precis vant mig vid en ny fin smartphone... Hade dessutom verkligen velat ha min telefon när vi ska sitta på tåget 6 timmar EN väg nu på torsdag.

2 kommentarer:

  1. Tråkit o otur. Haft min samsung sen i feb o inga problem alls! Hoppas att det inte tar allt för lång tid att fixa

    SvaraRadera
  2. Det är jättetråkigt :( Hade ju precis vant mig vid den - så nu saknar jag den VERKLIGEN :)
    Håll tummarna för att det går fort att få tillbaka den :)

    SvaraRadera