lördag 14 april 2012

Ny mobil

Äntligen har jag fått tummen ur och skaffat mig en ny mobil. Jag har haft samma i tre år, och då har den varit trasig de sista två åren... Det blev en vit Samsung galaxy SII, och jag är supernöjd!


Nu ska jag bara lära mig hur den funkar. Jag försov mig igår och kom en timma för sent till jobbet för att alarmet jag hade ställt inte ringde. Såklart var det fredagen den 13:e igår, så jag blev inte direkt förvånad.. ;) Haha, men det gick bra tillslut ändå. Jag kom till jobbet och mina undersköterskor blev så glada när jag kom då de inte visste vad de skulle göra när jag inte var där - skönt att känna sig behövd ibland :)


2 kommentarer:

  1. En sån mobil fick jag när jag fyllde år i år. Tycker att den är jättebra. Lätt att förstå också.

    Jag har såklart ett skal i färg, rosa!

    SvaraRadera
  2. Rosa skal lät fint!
    Jag skulle vilja ha ett från Cath Kidston :)

    SvaraRadera