söndag 15 april 2012

Hipp

Hade en tokrolig kväll igår med tre kollegor från min gamla avdelning. Jennifer och jag tog bussen till Sara i Lund för att gå på förfest.Sååå kul att bara sitta och snacka massa tjejsnack och dricka god dricka, det var alltför länge sen jag gjorde det! Vi tog bussen tillbaka till Malmö för att gå på Hipp som var ett jättebra ställe med bra musik.

Sara, Jennifer och Matilda.


Vi shotade nån rosa sliskig historia.



Jennifer är grym på piano!

Matilda bjöd mig på en supergod Piggelindrink.

Jennifer klappar polishäst.

På Hipp.



Åkte hem vid tre, och då var jag helt slut efter en rolig kväll!

5 kommentarer:

  1. Jag har köpt skal på teknikmagasinet.
    Tack för att du skrev om cath kidston skal,kollade upp - riktigt fina!! :-)

    SvaraRadera
  2. Jaa, visst är de! Verkar dock svårt att få tag på med blommor :(

    SvaraRadera
  3. Finns massa sådana billiga skal på tradera! Sök bara på cath kidston så finns det blommiga, prickiga mm.
    Verkade vara en rolig kväll =) Du är super snygg i håret med den frisyren! Lugg och knut kram

    SvaraRadera
  4. Tack vad snäll du är!
    Tack för tipset, fanns dock bara till iphone. Men jag ska kolla fler gånger, det kommer säkert till Samsung också :)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. aha just det du har ingen iphone

    SvaraRadera