torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag

Är ledig idag skärtorsdag och imorgon långfredag, sen jobbar jag påskafton och påskdagen. Känns ganska tråkigt att inte kunna åka hem till Stenungsund över påsk. Från början skulle jag vara ledig påsk men när vi la schema på jobbet så fattades det så mycket folk påskhelgen så jag bytte valborgshelgen på påsk. På valborg ska Micke och jag åkta till Örebro. Det är 48 h, ska blir såååå kul att träffa Emma och Emelie - och såklart alla andra i Örebro!

Efter jobbet på söndag ska vi hem till Mickes mamma och fira påsk. På måndag är jag ledig, då kommer mamma och pappa och hälsar på och firar påsk. De ska åka till egypten för att fira att mamma fyller 53. Micke och jag ska passa Ebba :) Ska bli så kul att träffa dem - saknar verkligen min fina familj ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar