söndag 13 december 2009

Osmart

Pluggade hela dagen igår och blev rastlös på kvällen. Därför gick jag till Micke som hade förfest. Jag skulle bara ta en öl. En öl blev två öl.. som blev tre.. Och helt plötsligt var jag ute i stan.

Vi gick till Stället där det var gayklubb. Jag kände att jag fått lite för mycket innanför västen och valde att åka hem. Tydligen hade jag lovat Micke att ta taxi hem, vilket jag självklart inte gjorde. Inte heller orkade jag vänta på bussen. Så kom jag på den briljanta idéen att GÅ hem. Men under vägen blev jag uppplockad av en turk som körde mig hem. Såhär i efterhand kanske det inte var så smart, men men det gick ju bra iallafall.

Halv sju imorse vaknade jag av min mobil. Det var Micke som ringde och var arg som ett bi. Jag hade tagit hans nyklar för att jag skulle sova hos honom. Det var bara det att jag inte vaknade när han och Erik kom hem. Jag vaknade inte av något. 3 timmar hade de stått ute i kylan och försöt få liv i mig för att de skulle kunna komma in. Jag var inte sådär jättepopulär imorse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar