söndag 6 december 2009

Lördagskväll

Igår var jag hos Elin på förfest.

Några tjejer från klassen.


Elin hade bakat lussekatter.




Elin & jag


Marre, Sara, Marcus & Elin.


Elins kompis Henrik från Ludvika. 

Elin & Mickaela




Madde och jag på Strömpis.

Efter Elin tog vi bussen in till stan och gick på Strömpis. Jag hade jätteroligt med Elin & co vi dansade halva natten till schlagermusik. På natten mötte jag upp Micke och Stina mfl, som varit på klassfest. Vi skulle åka buss hem, men bussen vägrade släppa in oss, så det blev taxi hem. Jag somnade i sängen med alla kläder på, var sååå trött.

Nu ska jag snart iväg till affären och köpa grönsaker. Micke och jag ska göra guacamole och dippa grönsaker i.

Hoppas ni har en skön söndag!

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha guacamole och grönsaker!!! FUSK!

    SvaraRadera