lördag 26 december 2009

Juldagen

På juldagen samlas alla på Baden, och så även i år. Förfesten var på salongen med Martina och Maria. Alltid lika roligt att ha förfest där :) Det snöade tokmycket igår, och jag var glad för mina platå-high-heels. Blev inte blöt om fötterna, trots den decimterhöga snön som var överallt.

Den första jag träffar på baden är Clara. SÅÅ HIMLA GLAD BLEV JAG!


Älskade Clara och bästa Martina :)


Maria & jag på toaletten... Av någon underlig anledning var det inte bara jag, Maria och Martina där inne. Det slank in nån krullhårig människa också?





I väntan på vår chaufför satt vi i trappan.


Där träffade vi Sveriges skummaste kille som bjöd med oss till sitt rum för att dricka champange. Han tyckte att Martina sa "vitlök" precis som stockholmarna. Kan man säga det på så många olika sätt? Han sa att han jobbade på skönhetssalong men såg ut som han bodde i en låda i skogen. När vi gick från hans rum blev han jätteledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar