söndag 29 augusti 2010

Söndagsmiddag

Det känns förträffligt bra att vara i sitt eget hem. Att gå till affären och köpa det man själv vill. Laga den mat man blir sugen på osv osv osv...
Jag är jättetacksam att jag fått bo hemma hos mina föräldrar i sommar, det är verkligen inte så att jag är otacksam. Jag har nog bara samlat lite extra vuxenpoäng i sommar.
Nu uppskattar jag småsaker jag aldrig tänkt på förut.

Idag gjorde Micke och jag jättegoda ugnsgrönsaker. Potatis, rödbetor och morot, men en massa färsk persilja och vitlök. Till det åt vi pepparbiff och kantarellsås. Riktig söndagsmiddag det :)



Imorgon börjar skolan. Känns kul att träffa alla igen! Jag skulle behövt en, eller två dagar till här hemma för att verkligen komma ner lite på jorden, efter allt resande, upppackade (blääääää) och tvättande (ännu mera blääää) och strykande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar