söndag 1 augusti 2010

Säffle

Nyss hemkommen från en mycket bra helg i Säffle.
Emelie bor i Säffle, och i helgen var det torgfest där så då passade jag på att åka upp.
Jag sov hos Emelies föräldrar och när jag kom fram bjöds det på middag.
Emelies familj är helt underbar! Det var som man kännt dem hela livet!

Efter mååånga långa veckor fick jag äntligen träffa Mimmi :)


Josefin, Linnea och Mimmi påväg till förfesten. 

  

Förfest 

Malin & Johannes. 

 Triss i blondiner :)

Vi fick skjuts in till Harrys. I en raggarbil, som sig bör :)

Håret flög i vinden när vi åkte bil.

Vi skulle gå på Harrys var tanken från början. Men det var så fullt pga av torgfesten att vi inte kom in.


Tog tåget hem nu på eftermiddagen. Träffade Patric Stubbe på tåget, han hade varit hos Mackan i Karlstad. Jag hade sån tur att jag fick skjuts med Stubbes kompis, från Uddevalla och hem till Stenungsund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar