torsdag 8 juli 2010

Sittsår & spel

Jag har aldrig varit särskilt mycket för datorspel. Men nu är det det enda jag gör; spelar...
Det är semester och sjukskrivnigar här på jobbet, så därför har jag inget att göra.
Jag sitter helt enkelt framför datorn hela dagen, och det ska jag tala om, att det blir skittråkigt i längden, så därför spelar jag en massa spel, vilket resulterar i träsmak där bak..
Jag har läst ut tre böcker, snart fyra. Och den här sista jag läser är så bra att jag inte vill att den ska ta slut, så jag måste spara på den, därför kan jag inte läsa den här på jobbet, vilket jag annars brukar göra.


Imorgon kommer Micke :)
Jag har funderat på vad vi ska hitta på helgen, kanske åka till Marstrand?
Maria undrade ifall jag ville följa med ut på lördag, så det kanske blir utgång på lördag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar