söndag 4 juli 2010

Malmö

Har haft en toppenhelg i Malmö! Fredagkväll när jag var framme kom Micke och hämtade mig, och vi åkte direkt till bion på Entré och såg Beck - Levande begravd. Den var faktiskt riktigt bra!
Sen hem till sängen och sova för att gå upp tidigt på lördag för att få en bra plats på stranden i Falsterbo. Det var en jääätte lång strand med fin vit sand och iiiskallt vatten. Men det var skönt att ta sig ett dopp ändå. På kvällen var tanken att vi skulle gå ut, men så blev det inte. Jag var hur trött som helst och somnade därför. Det kändes skittråkigt att sova, istället för att umgås..


Fin vit sand.






Efter stranden åkte vi in till stan för att äta glass på Glassfabriken.

Rabarbersorvbet - toookgott!

Idag har vi också varit på stranden, men denna gången i västra hamnen. Det var bra där också, men lite för mycket folk för min smak, då man badade från bryggor. Jag känner mig alltid så trängd när jag har folk bakom mig på bryggan. Men iallfall så var det jätteskönt i vattnet där, för det var inte lika kallt som i Falsterbo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar