torsdag 1 april 2010

Världen är liten

Efter lite plugg åkte vi in till stan. Stan var stor, och jag hade aldrig hittat nånstans själv. Det fanns huuur många affärer som helst. Hur Jessica-ovänligt som helst! Som tur är har jag inga pengar att spendera på något jag verkligen inte behöver.
Det var danskar överallt, så jag funderade ett tag på om Micke verkligen var säker på att vi var kvar i Sverige.
Mitt på Stortorget kom Jocke gående. Han bodde i min korridor när jag flyttade dit,och vi umgicks en hel del i början. Sen flyttade han till Lund för att läsa till sjukgymnast. Hur som helst så dök det upp en person jag kände i en stad jag aldrig varit i, världen är liten!



Nu på kvällen har vi ätit påskmat. Mycket gott! Jag har pluggat lite till, och nu tänker jag faktiskt sova :)

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar