måndag 26 april 2010

Projektplan

Är bra sleten efter helgen! Sprang en runda efter skolan och det var såå tungt! Får vila upp mig nu innan det är torsdag, för då drar festen igång igen.

Idag har vi börjat en ny kurs. Den handlar om vetenskaplig metodik och statistik typ. Tråkig kurs med andra ord. Den är inför C-uppsatsen. Vi ska göra en projektplan under den här kursen som man sedan kan använda i termin 6 när vi ska skriva C-uppsatsen.
Men vad ska man skriva om???!
Jag ska skriva min uppsats ihop med Emelie, så vi får nog slå våra kloka huvuden ihop och komma på nåt bra att skriva om..

Förresten, klarade omvårdnadstentan jag pluggade till när vi var i Malmö! DESSUTOM fick jag reda på att jag klarade KTC examinationen jag hade i torsdags!!!! SÅÅÅ HIMLA GLAD ÄR JAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar