fredag 30 april 2010

48 h

Vi startade kvällen tidigt med varsin öl till maten. Det blev en bra kväll med årets första rosevins flaska. Mycket gott.
Det skulle inte bli någon förfest hos oss, då Micke tentapluggade och jag inte orkade städa dagen efter. Men av någon underlig anledning blev det en brak förfest hemma hos Micke och mig.

Rosévins premiär.


Jag & Mimmi!


Tanken var att vi skulle vara ute hela kvällen, men det blåste och var så kallt så det gick tyvärr inte.

Sara och Elin.

Mickis och Stina.

Niklas

Sara och tant grön.

På Coren.

Det nya screamansiktet, eller var det nu var Mimmi sa?

Jag och Stina.

Grabbarna grus.

.."vi ska inte dricka shots.."

Tösera

Mimmi gör snusreklam.


48h var på Coren och i tält utanför. Mycket folk och galet bra musik! Tyvärr blev jag trött ganska fort och gick hem nångång efter ett. Hade nog och göra med alla tidiga uppgångar denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar