söndag 9 augusti 2009

Jag hade verkligen sett fram emot utgången igår! Vädret var kanon, rosén smakade fint och alla var på topphumör! Vi hade med andra ord världens bästa förutsänningar för en bra kväll! Men, det blev inte så himla bra... Martina fick migrän. Jag hade ont i lilltårna och sen var det bara en massa polacker på Baden... En polack som kanske var 35 hade glömt (eller nåt) sina löständer hemma, så munnen och läpparna var helt insjunkna... De jobbar på industrierna och invaderar Baden på helgerna... Suck säger jag bara..

Jag hade världens största plåster på armen.

Tjejerna på salongen.

I taxin påväg till Bryggan.

På Bryggan träffade vi Christian.


Tinna & Christian hade förlovat sig, var det någon som hittade på under kvällens gång. Minns inte riktigt varför. Men det var säkert av nån bra anledning.



Min nyfunna vän, eller hon var kompis med mig, det var inte omsesidigt...
Nu ligger jag i soffan och kollar tv, och det blir nog soffläge resten av dan.

1 kommentar: