söndag 30 augusti 2009

Godmorgon

Av någon underlig anledning vaknade jag redan klockan 8:00 imorse. Lite väl tidigt tyckte jag, men jag kunde inte somna om..
Igår blev det utgång.

Emelie och Erik hade förfest
Tjejerna från Säffle.


Mimmi, Therese och Jannike. Therese har världens sötaste bebismage :)


Jennie ville också vara lite gravid.

Nille och Erik.


Linnea, Jennie och jag åkte buss in till stan, de andra fastnade nånstans mellan trappuppgången och busshållsplatsen. Vi möttes upp senare inne i stan, på Strömpis, vi gick dock aldrig in där då vi alla var för unga. (Hahahaha, jaa, till och med JAG var för ung)
Det blev Satin istället, och det var helt okej. Dans och goda drinkar, en bra kväll med andra ord.
Det blev Mc Donalds för hela slanten efter Satin, såå gott med nattamat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar