lördag 29 november 2008

Godmorgon

Härliga underbarar lördag. Eller inte.

Det blev utgång till Kåren igår. Det var massa folk. Martina & Ingrid gick hem ganska tidigt. Jag träffade Emelies pojkvän, en timma innan de stängde. Och av någon underlig anledning hällde jag i mig offantliga mängder alkohol den sista timman. Det var ju ganska onödigt gjort.
Nu mår jag som jag förtjäntar ;)
Emelie skjutsade hem mig från Kåren, det är ju såå långt hem till mig ;) Hade nog gått fortare att gå än att åka bil den lilla biten..


Taxen åt upp ett paket med tuggumi igår. Xylitol är tydligen jättefarligt för hundar, de kan dö.
Här i Örebro fanns ju ingen vetrinär som svarade när jag ringde. Så jag fick ringa Blå sjärnan i Göteborg. Iallfall så sa vetrinären att jag skulle få Ebba att kräkas genom att tvinga ner 1 msk salt. Det var lättare sagt än gjort, kände mig som världens monster när jag tvingade ner det äckliga saltet. Hon kräktes tillslut iallfall, och det var ju huvudsaken.


Nu ska jag & kusinerna åka till Marieberg. Jag ska köpa ett par julgardiner hade jag tänkt.

Soo long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar