tisdag 18 november 2008

Faddermöte

Vart på faddermöte ikväll. Vi bestämde grupper inför vårens nollning. Grupp 6 som jag är med i ska ha hand om pizzabak & spökboll, förfest på Bärseback & efterfest på Kåren.
Vi ska dela in nollorna i mindre grupper, så min grupp kommer ha hand om några, få dem att känna sig välkomna osv. När jag var nolla var vi aldrig indelade i grupper. Är man 120 stycken blir det lätt rörigt & kanske svårt att komma in i gänget. Tror det kommer bli jättebra med smågrupper!
Efter faddermötet blev det en promenad med Madde.

Väntar på att mamma ska ringa. Hon undrar nog om jag vill ha taxen nu när hon & pappa ska åka till Egypten. Tanken är att Martina ska köra upp henne till mig nästa helg, och så tar jag med mig henne hem till jul. Ska bli jättekul att ha taxen här en hel månad! Massa härliga promenader (så länge det inte regnar) och sovsällskap (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar