fredag 28 november 2008

Fredag


Äntligen fredag! Känns bra, och extra kul när Martina & Ingrid kommer!

Emelie & jag åkte till Lager 157 efter skolan. Hittade lite roliga grejer till min kära bröder. Efter Lager var vi så hungriga så vi åt på MAX. Jag gillar inte McDonalds alls, men MAX är helt ok.

Jag beställde en bok i onsdags. Fick den idag. Den är faktiskt riktigt bra, handlar om massa tillsatser i maten. Jag som är så dålig på att äta kött tyckte ju att det var jättebra att ersätta det med qourn. Men NEJ, enligt författaren så är det mögelsvampen PTA-2684 som får växa till sig i syra. Sedan tillsätter man en massa annan skit. Qournet som jag trodde skulle vara såå nyttigt, var visst inte det...

Och neej, jag ska inte bli någon Anna Skipper. Men jag tycker det är intressant att veta vad man stoppar i sig. Tex så är det hur mycket tillsatser som helst i lightprodukter.

Nu har ju jag visserligen alltid hävdat att man inte ska äta light produkter, men roligt att se att jag faktiskt hade rätt :)


Ikväll blir det nog Kåren. Ska bli extra kul att Ingrid ska med ut för en gångs skull :)


Ha en fin dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar