torsdag 18 juni 2009

Utmaning

Jag har blivit utmanad;
Hudhcreme: LUX
Shampoo: Redken Extreme
Balsam: Redken Blonde Glam
Hårinpackning: KMS Silksheen silk treatment
Torrschampo: Andvänder jag inte
Hårprodukt: Osis Sparler Gloss
Hårspray: Jag har fobi mot hårspray
Lock-/plattång: Gama
Bodypeeling: Nån kass från typ Ullared
Bodylotion: HTH
Solskydd: Tvärr är jag otroligt dålig på att använda spf, men har nog nån gammal från Loréal
Parfym: Marc Jacobs daisy
Deodorant: Palmolive
Ansiktsrengöring: Lumene cleansing emulsion
Ansiktsvatten: Lumene gentle toner
Ansiktscreme: Biotherm multi recharge
Nattkräm: Lumene sensitive touch
Ögoncreme: Clinique all about eyes och Dermalogicas total eye care
Ansiktspeeling: Biotherm clarifying exfoliating gel
Ansiktsmask: Aldrig använt ansiktsmask, men kanske borde börja?
Primer: Använder jag inte heller..
Concealer: Helena Rubinstein magic concealer
Foundation: I.d bareMinerals
Rouge: Chanel joues contraste
Bronzingpowder: Elizabeth Arden sun goddess bonzing powder
Mascara: Dior show
Ögonskugga: Clinique, Isadora, Makeup store mm..
Ögonbrynspenna: Max factor
Läpprodukt: ACO:s vanilj lypsyl
Läppstift: Estée Lauder intensive lip creme
Läppglans: Dior Addict lip maximizer
Nagellack: Mavala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar