lördag 20 juni 2009

Lyckad midsommarfest!

Jag hade en helt underbar och perfekt Midsommarafton igår!
Från början skulle jag följa med mamma & pappa på midsommarfest hos deras vänner, eftersom jag inte fick följa med till Bohus Malmön. Men så ringde Emelie och frågade ifall jag vill komma på fest i Ranneberg i Ljungskile. Och självklart ville jag det!


Det första jag gjorde när jag kom till festen var att skära grönsaker till grillspetten vi skulle ha senare. Men jag och Emelie smet kanske fort..
Några badade badtunna.

Min fina Mimmi!

Vi hade toppenväder hela kvällen.

Malin



Öl..

Och efter några öl blir man såhär glad;

Ute på bryggan var det några gossar som blev islängda i vattnet.

Senare på kvällen åt vi grillat.

Emelie och hennes Erik.

Eftersom vi var så många räckte inte riktigt besticken till. Jag åt med en salladsgaffel och tesked.. Bra kombination ;)
Det hölls en massa tal.
Midsommartjejer.

Imorse var vi alla trötta.

Det bjöds på brunch.

Eriks bror var våffelmästare.

Maten tog slut fort, och i takt med det blev folk piggare och gladare.
Det var en mycket trevligt kväll med en massa nytt folk. Det var folk från Luleå, Örnsköldsvik, Uppsala, Karlstad, New York och Australien.
När klockan var 03:30 gick vi och la oss efter en kväll med många glada leenden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar