söndag 14 juni 2009

HK

Efter många om och men blev det tillslut utgång igår. Martina ville inte följa med så jag skulle till Hamnkrogen med Mattias, Mike och Rikard. Men sen dök Martina upp iallafall, vilket var väldigt roligt!

Och hon hade med sig Ingrid



Mike och Rikard hade varit ute på Bohus Malmön hela dagen. Därav den "fina" brännan..


På HK mötte vi upp Louise och Mitzi.





Lollo drack kaffe Karlsson

Jag drack hotshots...

Efter HK bar det av till Baden.
Där var allt som vanligt.. Dvs köttmarknad, eller 5 i 3-raggens-himmel..
Jag träffade Johannes som blivit pappa till Nelly. Han försökte dansa styrdans med mig, vilket gick sådär.. Han tyckte inte jag var nåt duktig alls, och alldeles för stel.. Haha
När jag kom hem sen på natten hade jag världens hicka. Gustav filmade mig när jag skulle förklara nånting om människor från andra länder, som "det är lite osäkert var i från de kommer för det kan vara olika". Ja, fyllesnack..



3 kommentarer:

  1. Va fin du har gjort din blogg! Hur har du gjort!?

    SvaraRadera
  2. Tack vad snällt :)
    Det är min bror som har gjort det mesta..
    Men jag kommer förbi salongen nån dag i veckan nu, så ska jag förklara. Det är inte så svårt :)

    SvaraRadera
  3. va bra! Men kan du inte komma förbi idag?! Är ju här idag:)

    SvaraRadera