söndag 21 juni 2009

Midsommardagen

När jag kommit mig hem igår efter Rannberg och bäddat ner mig i soffan med mitt trasiga huvud ringer min kära kusin. Hon vill att jag ska följa med till bryggan. Jag hade INGEN lust alls, men hon lyckads övertala mig. Och tur var det, för det blev ännu en lyckad kväll igår.


Mitzi kom och vi hade förfest på Kopper.

På bryggan träffade vi Johnny som var ledsen för han hade munsår. Martina tvingade honom att vara med på kort ändå.

Lollo träffade några skåningar.




Martin och Susan från ett annant land, Irland tror jag det var.

Therese och Jessica

Dans till otroligt rolig musik!

Martina åkte hem och jag gick med Marcus upp till baden för att dansa lite styrdans.
När klockan blev mycket gick jag hem i mina höga heals.. Jag fick iallafall trevligt sällskap halva vägen av Magnus.

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag och Farfar ska åka ut till Sundsby och fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar