söndag 8 september 2013

Stenungsundsbesök

I helgen har mamma, pappa och Eric var här i Malmö och hälsat på! Jag saknar dem så himla mycket och önskar att vi kunde träffas oftare så därför är deras visiter alltid högt uppskattade.

Igår körde vi en dag på stan med lite shopping, utelunch i den härliga brittsommaren, mammas lagade mat (och då blir det alltid gott) på senare på eftermiddagen.Kvällen avslutades med marängsviss och spelkväll.
 

Fish taco på Casual street food.

Hela gänget.


Mysig spelkväll!

3 kommentarer:

  1. Mysigt med besök =)
    Har du klippt dig? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Supermysigt!
      Nej, jag har inte klippt mig, det är nog vinden som gör att det ser kortare ut :)

      Radera
    2. Supermysigt!
      Nej, jag har inte klippt mig, det är nog vinden som gör att det ser kortare ut :)

      Radera