tisdag 5 april 2011

Bye bye visdomstand

Har dragit ut den där jäkla visdomstanden idag!
Fick en tid igår, så jag har knappt hunnit vara nervös inför utdragningen. Det är min andra vidsomdstand jag dragit ut. Jag avskyr att dra ut tänder!!!
Fick hur mycket bedövning som helst idag då den aldrig riktigt tog. Till min stora gläjde sa tandläkaren: "Här snålar vi inte på bedövningen!" Vet inte hur många ampuller de fick öppna för att kunna smärtlindra mig, tandjäkeln ville verkligen inte släppa taget.. Men tillslut kände jag ingen smärta alls! Jag kände ju att det stretade, drog och knastrade, men ont gjorde det inte! Tandläkaren och tandsköterskan var jättegulliga, och jag kände mig verkligen i trygga händer.


Förresten, varför heter det egentligen VISDOMStand?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar