fredag 10 december 2010

Tenta avklarad

Åhh vad skönt det känns att psykiatritentan är skriven!! Att kursen som började så dåligt ändå fick ett bra avslut!
Det känns som en bra fredag idag!
Dessutom gnistrar solens strålar i snön och det gör den här fredagen ännu bättre :)


Mamma ringde igår och frågade vad Micke och jag önskar oss i julklapp.
Det är såå svårt med klappar och paket!
De grejer jag vill ha kostar antigen fläsk eller så måste de beställas från internet. Jag vet inte vad jag ska önska mig. Jag skulle behöva ett frisörbesök (har inte klippt mig sen i sommras), shampoo och balsam, ansiktskräm, plånbok eller typ presentkort på IKEA.
Mest bra att ha saker, men det är sånt jag verkligen är i behov av!

1 kommentar:

  1. tack tack!
    Skönt att din tenta är klar! Njut av helgen! =)

    SvaraRadera