onsdag 29 december 2010

Extrem dag

Vilken jädra dag! Jag har flugit fram och tillbaka mellan olika platser hela dagen.
Vi sov länge och det gjorde att dagen blev lite förskjuten. Jag började lägga upp min klänning från Topshop, men hann inte klart då Micke och jag skulle till mormor och morfar. Där drack vi kaffe och åt kanelbullar och kollade på gamla kort från Dotorp.
Efter det kom farfar och hämtade oss för att äta lunch.
Problemet var bara att det inte fanns något lunchställe som var öppet. Så vi hamnade på Skräcken där vi åt thaimat. Det blev en jättetrevlig lunch, som alltid med världens bästa farfar!
Efter lunchen så gick vi till salongongen för att klippa oss. När jag hade färg i håret klippte Tinna Micke, och efter det klippte hon mig.

Efter frisören kom Gustav och hämtade oss och vi åkte hem till Hallerna där mamma gjort kalkon.
Vid matbordet satt alltså jag, Micke, Gustav, Henrik, Mamma, Pappa, Jon och Eric. Det fördes livliga samtal om allt från bordeller till Bali.

Kalkonmiddagen var toktrevlig!

Till detta hör att vi inte längre har någon nyårsfest att gå på då Daggen och Sandra ställt in.
Vi har nu två val:
- att åka till Malmö och inte ha något dirket inplanerat, dvs nyår på krogen.
- stanna i Stenungsund och fira nyår hos Martina och Kristoffer.

Då är ju helt klart alternativ 2 bäst! Vi båda två vill fyra nyår med Martina och Kristoffer! MEN, vi har ju redan två biljetter bokade och betalda till Malmö IMORGON!
Åhhh, vi vet inte hur vi ska göra...

1 kommentar:

  1. Likabra att stanna hemma! Skulle ju bli snöstorm i Skåne!

    SvaraRadera