söndag 12 september 2010

It´s SÅ

Niklas hade förfest/födelsedagsfest igår innan It´s SÅ. Det var jättekul att träffa alla!
Förfesten var verkligen toppen, och vi åkte sedan bil in till stan och Conventum. Så fort jag får lite alkohol innanför västan lyckas jag alltid föra någon slags val kampanj - om just valet.. Haha! Men sen var det inte lika kul. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det var som gick snett, jag hade nog lite för höga förväntningar.

Pantea lämnade Hultsfred för att hälsa på Örebro.

Sjuksköterskor.

Sara och Pantea.

Födelsedagsbarnet.
Mickis.



Grabbarna boys.


Elin.


Elin knöt fast Micke i min klänning..

Elin och A-K spelar fiol.

En sak är iallafall säker, jag kommer från och med nu bojkotta allt vad höga klackar heter! Är sååå trött på att få ont i fötterna efter en kvart!

2 kommentarer:

  1. gör ett avtramp här och säger hej! Fin blogg =)

    SvaraRadera
  2. Tack! =) ja jag har bloggat ett tag.
    trivs så himla bra i huset så då är det extra kul att göra det mysigt! =)
    men du är också lite pysslig och huslig har jag förstått! =)

    SvaraRadera