tisdag 12 maj 2009

Tisdag

Efter skolan tog mina flickor en tupplur sen möttes vi upp hos Emma.
Vi kollade Topmodel, som jag förövrigt aldrig tyckt om, men lärt mig tycka om det eftersom Emma och Emelie alltid kollar på det ;)
Emma bjöd på kladdkaka där kanterna var det allra bästa :)

Imorgon ska vi ha pyjamasparty här hos mig på Studentgatan. Madde ska nog vara med också!

Den nya kursen vi börjat har lite skumt upplägg. De föreläsningar vi har är bara på två timmar. Och vi har bara föreläsning tre dagar i veckan. Jag har med andra ord sjukt mycket ledig tid nu. Ska försöka jobba lite om det blir tillfälle för det.

2 kommentarer:

  1. Känns som jag alltid är er matmamma om man läser din blogg, jag gillar det!

    SvaraRadera
  2. DU är ju grym på mat :) Världens bästa kock!! :)

    SvaraRadera