tisdag 19 maj 2009

"Nytt" halsband

Trodde aldrig jag skulle somna inatt, men tillslut måste jag ha gjort det, för innan jag visste ordet av det vaknade jag klockan sju av väckarklockan.




Idag har jag på mig mitt "nya" favorithalsband. Pärlhalsbandet är mammas gammla och blomman har suttit på ett Pilgrimhalsband jag fått av Agnetha för flera år sedan som gick sönder så fort jag började använda det. Iallafall har jag satt blomman på mammas gamla pärlhalsband, och vips så hade jag ett nytt fint halsband :)
Jag brukar ha ett avlångt hjärta på pärlhalsbandet (som jag fick av mina bröder när jag fyllde 24), men det är ju alltid roligt att förnya sig lite :)

Nu ska jag springa ut med Flisan, sen ska jag skynda mig till skolan, idag har vi hematologi-laboration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar