måndag 9 februari 2009

Åh herre gud...

Vad har hänt med mig?
Missade KTC idag, bokade in mig imorgon. Men det var tydligen fel.. Det är i eftermiddag KTC är.. Har dessutom seminarie exakt samma tid som KTC IDAG! Hur lyckades jag med detta??! Jag trodde jag var ledig idag på eftermiddagen och hade seminarie imorgon på förmiddagen. Men NEJ, jag har seminarie IDAG på eftermiddagen och ingenting imorgon. Så nu har jag helt plötsligt två obligatoriska grejer jag måste gå på inbokade på samma tid idag.. Jag MÅSTE gå på KTC-grejen då det är sista gången i eftermiddag.. Och seminariet jag tydligen har idag är obligatorisk, och förra seminariet missade jag.. Hur fan lyckas jag??!
Jag som har skrivit in allt i min kalender.. Jag får nog lägga ner den igen, den gör mig ju bara förvirrad...
Eller så kanske jag blivit dement?


..dessutom har jag bränt hål på mitt högra pekfinger på platttången när jag skulle locka håret imorse... Det är INTE min dag idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar