lördag 8 maj 2010

Roligaste flytten nånsin!

Hahaha, alltså jag tror jag upplevt det sjukaste dagen i mitt liv idag! Micke och jag har flyttat alla min grejer från min lägenhet till hans lägenhet och förråd. På en liten trasig tvättkorgsvagn. På riktigt! Vi har haft SÄNGEN på denna lilla vagn som fick namnet "midgetwagon".
Tänk er att  vi gick med vår lilla (med betoning på lilla) vagn från Studentgatan 2 till 16 med säng, tv-bänk, tv, bokhylla etc på. Folk måste tror att vi var helt störda.. Familjen Taikon liksom.

Ja, men ni ser ju själva hur liten och klen vagnen är! Tänk er att den rullat min 1,20 säng, det ni!

Sen hittade vi en hel tvättkorgsvagn i tvättstugan, dvs en tvättkorgsvagn med en korg.

Hahaha! Jag har inte haft så här roligt på länge som vi hade idag!
Nu ska vi laga mat och sedan blir det mys i soffan med en bra film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar