söndag 30 maj 2010

THE night!

Vilken kväll det blev igår!
Emma kom till Micke och mig på eftermiddagen, och vi gjorde en tokgod paj med fetaost och körsbärstomater. Sen lekte jag frisör och volumized Emmas hår. Jag kanske inte ska bli sjuksköterska, jag kanske skulle satsa på att bli frisör istället ;)
Hur som helst så kom Emelie och Annika lite senare och ví gjorde mojitos..
Mm mmm mmmm!!! Sååå goda!
Mojitosen varvades med rosévin och galet tjejsnack.
Micke var på förfest hos Niklas och Stina, men kom hem och förfestade med oss tjejer istället.
Tillslut hamnade vi på Strömpis, och de har äntligen ändrat sin åldersgräns från 20 till 25 vilket gillas!

                                                    Världens snyggaste Emma!

Fina Annika.

Mojito

Finaste fina Emelie!

I vått och torrt.

Mina favoriter.

Vi var ekonomiska och tog buss in till stan.

På Strömpis.

Vi drack grasshopper. Lyckan var gjord!

Grasshopper.





Dansgolvet

Emmisen

Dans ute på terrasen.








Det var verkligen den bästa natten på länge! Framåt tvåtiden, när fötterna värke var vi ekonomiska och tog bussen hem. Och vad väntade inte där hemma? Joo, en tokgod paj till nattamat!
Tack min fina flickor för en oförglömlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar