söndag 16 maj 2010

25-års fest

Det var en jättetrevlig kväll igår! Det var mycket mer folk än vad jag trodde. Det bjöds på mat och dryck och glada gäster.


Daggen

Rögden & Micke.

Sandgren

Av någon underlig anledning fick jag bara ett kort på födelsedagsbarnet, och det råkade vara detta, när någon spillt ut en drink över golvet.

Min klänning var populär på festen. Många som sa att det var fin. Det var ett par som ville köpa den till sitt bröllop, men jag ville inte sälja den, jag älskar min klänning! Då erbjöd de 1000 kronor för att få hyra den under bröllopet.. Men nää, jag vill ha min klänning själv.
Det blev en sen kväll, vi var hemma efter 3 och då tog vi en varm dusch, vilket ska bli en ny rutin efter varje utgång då jag kände mig mycket mer fräsch när jag vaknade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar