fredag 21 maj 2010

Grill och kubb

Det har blivit lite plugg idag iallafall. Det var så himla härligt väder, så jag följde med Micke och Niklas in till stan när de skulle till systmet. Sedan plugg en liten stund igen.
På kvällen gick vi till Tybble där Jens, Sofia och Sanna hade gjort ordning för grillning.


De hade pimpat lusthuset med "Tybble bar och grill" och en massa ballonger.

 
Sofia & Jens

Jag drack bacardi pineapple. Ganska god, men jag föredrar helt klart öl framför söta drycker.
Efter grillningen spelade vi kubb.

Som av någon anledning blev huur långdraget som helst.

Jens drack lite föör mycket rosé..

Sofia

Pussisen

Min älskling som gör mig huuur lycklig som helst!!!

Stina och Niklas förbi :)

Jag gick hem när det började bli mörkt, tänkte att det skulle vara bra att vara klar i knoppen dagen efter eftersom jag skulle plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar