söndag 28 februari 2010

Stenungsbaden

Eftersom det är första gången Micke är i Stenungsund var jag ju självklart tvungen att ta med honom till  det ökända Stenungsbaden. Det stället kan man ju bara inte missa.. Eller?

Vi var på förfest hos Sailor.

Sailor och Gomorron.

Gurra g-klav.

Gomorron i Sailors hawaiisjkorta han fick när han var 16, typ.

Gomorron och Petra.

Kärlek på hög nivå.

På Baden mötte vi upp Tinna.

Johnny och Martina.

Mina två favoriter!

Det blev en lyckad kväll. Förfesten hos Sailor var mycketbra. Vi drack kaffe Karlsson och spelade nostalgilåtar på Spotify. Sedan tog vi taxi till baden där vi skakade rumpa hela natten lång. Micke och jag sov hos Gustav. Jag hade Gurras nyckel, så han kunde inte komma in i sin egen lägenhet. När han ringde mig vaknade jag inte.. Så ärligt talat vet jag inte vart han sov i natt.. Han är nog inte så jättenöjd på mig just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar